ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

ביצעת רכישה והנעל לא מתאימה? אין בעיה 

  ביטול עסקה  ניתן לבצע תוך 14 יום מיום קבלת המשלוח  באחת מהאפשרויות הבאות:

-דרך חנויות הרשת ללא עלות (בשעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח הנמוך מבניהם –  רשימת סניפים באתר)

או בעלות סמלית של דמי המשלוח בלבד בסך 25 ש"ח

-בפניה אלינו דרך צור קשר באתר. לנוחיותכם  לינק:

צור קשר

 -בוואצאפ באתר 

-במייל לשירות לקוחות :service@flyfoot.co.il.

החלפת מידה/צבע בפעם הראשונה על חשבונינו ללא עלות דמי משלוח(במידה ושווי הפריט מעל 150 ש"ח) 

  1. מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים הינה בתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "החוק")
  2. המשתמש רשאי לבטל הזמנה רק במקרים ובתנאים הבאים

לאחר קבלת הודעת הביטול של המזמין וככל וזו תיעשה במועד האמור, יתאם המפעיל   עם המזמין את דרך החזרת המוצר.

3 . במקרה בו בקשת ביטול ההזמנה התקבלה בהנהלת החברה טרם נשלח המוצר על ידי החברה –  תבוטל העסקה    ויושב מלוא סכום העסקה ללקוח.

4.   במקרה של שליחת בקשת ביטול הזמנה לאחר שנשלח המוצר, ועד 14 ימים מקבלת המוצר אצל הלקוח,  תבוטל   העסקה ויינתן זיכוי כספי, תוך הפחתת עלויות שליחת המוצר ובניכוי 5% מהמחיר ששולם  על ידי הלקוח או 100 ש"ח, הנמוך מבניהם. לא יוחזרו דמי השליחות. למען הסר ספק מובהר, כי הזיכוי הכספי יינתן רק במקרה בו יוחזר המוצר ללא פגם, באריזתו המקורית ומבלי שנעשה בו שימוש ומבלי שהוסרו ממנו התוויות ובצירוף החשבונית המקורית. מצב המוצר והקביעה אם נעשה בו שימוש ייקבעו על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. במידה והמוצר הוחזר שלא על פי תנאי סעיף זה לא יינתן זיכוי כספי.

  • לא יינתן זיכוי כספי עבור מוצרים שלא שולמה תמורתם תמורה כספית, כגון מבצעים, הגרלות ו/או מתנות וכד'.

  • כל זיכוי/החזר כספי יבוצע לכרטיס האשראי אשר באמצעותו בוצעה הרכישה בלבד, וזאת בזמנים הנהוגים על ידי חברות האשראי.

  • החזרת מוצרים תבוצע בפניה אלינו דרך צור קשר באתר או במייל service@flyfoot.co.il או דרך כל אחת מחנויות הרשת(מלבד סניפי אילת) בצירוף החשבונית שהתקבלה במייל בעת ביצוע העסקה ובתנאי שהנעל חדשה ובקופסתה המקורית.
  •  בפניה דרך שירות לקוחות,  יגיע שליח לאסוף את החבילה  לכתובת שתימסר   על חשבונו של הלקוח בעלות של 25 ש"ח.יש להכניס את הקופסא לנילון בעת המסירה.
  • לחברה הזכות לבטל עסקה או הזמנה כולה לפי שיקול דעתה, ולמזמין ו/או לכל צד שלישי לא תהא כל טענה ו/או תביעה בגין כך.
  • על אף האמור, צרכן שהוא אזרח ותיק, אדם עם מוגבלות או עולה חדש כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן אשר ההתקשר בעסקת מכר מרחוק
    יוכל לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום מסירת המשלוח  עם פרטי העסקה. 
    אפשרות ביטול זו רק אפשרית אם ההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן.

    בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, המוצר יוחזר על חשבון החברה