למה כלה צריכה לנעול נעלי כלה נוחות

כל עניין קניית הנעליים לערב החתונה שלכן הוא נושא חשוב בהחלט. כל כלה רוצה לקנות את הנעליים הכי נוחות שאפשר לערב הכי חשוב בחייה על מנת שהיא לא תצטרך להציל את רגליה ולחלוץ את נעליה בשביל להמשיך לרקוד יחפה או עם כפכפים. אז למה כלה צריכה לנעול נעלי כלה נוחות? בואו נראה.

שתפו:

מה ההבדל בין העקבים בנעלי כלה?

כשזה מגיע לנושא של מה עדיף נעלי כלה עם עקב גבוה או עקב נמוך זה תלוי בכן. כל אישה ואישה רגילה לנעול נעלי עקב ביומיום שלה בגובה מסוים ובאירועים מיוחדים נעלי עקב בגובה אחר. יש נשים שעקב אשר גובהו 6.5 סנטימטרים הוא הכי נוח להן ויש נשים אשר מסתפקות בעקב בגובה 4 סנטימטרים על מנת שלא יפלו.
כלומר, לא משנה באילו נעלי כלות תבחרו, הכי חשוב הוא שתרגישו בנוח בערב הכי מאושר שלכן, ולכן בהתאם למה שעושה לכן טוב ומה שנוח לכן, אתן תבחרו את הנעליים שיגרמו לכן להרגיש הכי מדהים שאפשר. 

נעלי כלה נוחות

למה לבחור בנעלי כלה אורתופדיות?

נעלי כלה אורטופדיות הן נעליים אשר יאפשרו לכן ליהנות ממקסימום נוחות במהלכו של יום החתונה. זה לא משנה אם אתן סובלות ממגבלה פיזית מסוימת כמו למשל, פריצת דיסק, כאבי גב או מוגבלות כלשהי בתנועה או לחילופין אתן פשוט לא רגילות לנעול נעלי עקב לזמן ממושך, נעלי כלה אורטופדיות יתנו לכן את האופציה לשנות את יום החתונה שלכן ליום הרבה יותר נוח. אז כמו שאתן לא מתפשרות על האיכות, אל תתפשרו על הנוחות (נעלי נוחות).

למה כדאי לנעול נעלי כלה שטוחות?

אומרים שאישה היא הכי יפה שנוח לה. וזה כל כך נכון עד שקשה להתעלם מזה. אם לכלה יהיה נוח יותר, כך היא תצליח ליהנות יותר בערב חתונתה. יש מצבים בהם כבר לאחר שעה של ריקודים עם נעלי עקב גבוהים, הכלה מתחילה לסבול מאי נוחות ומכאבי רגליים שיכולים להרוס את האיכות של האירוע הפרטי.
בדיוק בשביל מקרים כאלה הומצאו נעלי כלה שטוחות. הן נועדו למנוע מהכלה לסבול כאבים והם יתנו לה את האופציה להמשיך ולרקוד עד אור הבוקר עם כלל האורחים עד סוף הערב המיוחד שלה.
נעלי כלה שטוחות יכולים להוות את הפתרון האולטימטיבי עבור הרבה מאוד כלות.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים נעלים עם עקב נמוך?

יש כל מיני דברים שחשוב לדעת על נעלי כלה עקב נמוך כמו:

  1. אילו נעליים שיהיו יותר נוחות לאישה מבחינת המבנה. כלומר, אילו נעליים אשר מיוצרות בצורה ייעודית ומותאמת לכלה. כמו כן, הנעל מכילה רפידה שמאפשרת לכלה לדרוך בצורה קלילה בכל צעד שהיא לוקחת. 
  2. אילו נעליים אשר נראות מיוחדות והן מתאימות בדיוק לעובדה שהכלה היא תמיד מסמר הערב, בין אם זה במהלך שהיא צועדת לחופה ובין אם זה כשהיא על רחבת הריקודים. כאשר הכלה צועדת במורד החופה, האורחים נחשפים הלבן של הנעל, את האבזמים היפים והנוצצים ואת כל שאר מבנה הנעל.
    ולכן, הכלה עושה כל מה שהיא יכולה בשביל להיות יצירתית ולהצליח לקבל את ההחלטה מהו השילוב הכי נכון של נעל כלה עקב נמוך והשמלה. לא פעם ולא פעמיים יהיה מדובר בהחלטה שהיא לא קלה כלל וברוב המקרים אפילו יידרש לכך זמן, אך בשנייה שהכלה נועלת את הנעליים המרהיבות והנוחות שהיא בחרה, היא מרגישה הכי נוח שאפשר ואז היא יודעת שזה בהחלט הולך להיות היום הכי מאושר בחייה. 

נעליים לנשים אונליין -
קטלוג קיץ 23