מהי נעל העקב שתגרום לך להרגיש מיוחדת?

מכירות את התרחיש הבא? אתן מגיעות מיום עבודה ארוך ולפתע נזכרות שיש לכן אירוע חשוב שאתן חייבות להגיע אליו? אממה, אין לכן זמן להשקיע בלבוש מושקע מאוד. אז אתן פשוט מתארגנות מהר, שמות את האאוטפיט הבטוח שלכן, אבל יש משהו אחד שחסר לכן. הדבר הזה הוא נעל שתתאים לכל הלבוש שבחרתן. הזמן דוחק בכן ואתן נכנעות לנעלי העקב שלא ממש נוחות לכן. אז למה חשוב לבחור נעל ערב נוחה? מה הטרנד הכי חם בנעלי הערב? כל השאלות הללו ועוד שאלות נוספות נענה בהמשך, תמשיכו לקרוא.

שתפו:

נעלי ערב נשים נוחות – יש חיה כזאת?

כשאתן מגיעות לאירוע של המשפחה, כנראה שיצא לכן ולו פעם אחת להיתקל בשאלה, ברגע שראו אתכן, האם נוח לכן עם נעלי העקב אותן אתן נועלות? הרי הן נראות מאוד לא נוחות. אם עד כה חייתן במחשבה ובדעה שנעלי ערב צריכות להיות לא נוחות, כי זה רק לכמה שעות, לצורך המראה ותוך מספר שעות זה יגמר ותוכלו להחליף חזרה לנעליים נוחות.
נשמח מאוד לבשר לכן שיש גם נעליים שהן נוחות מאוד לנעילה במיוחד לאירועים חשובים שאתן צריכות להיות במיטבכן. נעלי נשים נוחות לערב זו לא המצאת המאה. הן קיימות וממש רק צריך לדעת איך לבחור אותן מתוך מאות מותגים ודגמים. השאלה שנשאלת היא, האם אתן יודעות איזה סוג נעל היא נוחה לכן?
אם כן, אז הבחירה היא מאוד פשוטה וקלה. אבל אם עניתן שלא, כדאי שתדעו אילו סוגי נעלי ערב נשים נוחות יש. למשל: נעלי עקב פלטפורמה , נעלי ערב כסופות, נעלי ערב לנשים עקב נמוך, עקב גבוה, נעליים שטוחות ועוד. החוכמה בכל הדבר היא להבין איזה סוג נעל יכול להיות האידיאלי עבורכן. 

נעלי עקב גבוהות

איך תוכלי לבחור נעלי עקב גבוהות נוחות לערב?

מה צריך לדעת טרם תבחרו נעלי ערב נשים נוחות לאירוע הבא שלכן? 

  • עליכן לבחור את השיפוע המתאים לכן. ישנן נשים שאוהבות להיות עם עקבים גבוהים מאוד. אבל זה לא בהכרח אומר שלכל אחת זה יהיה נוח. לכן, ישנם נעלי פלטפורמה לנשים , נעלי ערב לנשים עקב נמוך, נעלי ערב שטוחות ועוד דגמים וצורת. 
  • אם אתן לא אוהבות עקבים, זה לא אומר שלא תוכלו ללכת עליהם אף פעם. הרבה לא יודעות על כך אבל רוחב העקב משפיע מאוד על תחושת הביטחון שלכן מנעילת עקבים. ככל שבסיס העקב יהיה רחב יותר, סביר להניח שתרגישו יציבות יותר ואולי אפילו נעלי ערב נוחות יהיו. 
  • כמו כן, יש חשיבות למבנה הפנימי ממנה מורכבת הנעל. תזכרו, ככל שהנעל מרופדת יותר בתוך הנעל, היא תהיה יותר יציבה ותתפוס לכן את כף הרגל באופן טוב יותר.

 למה חשוב לנעול נעלי ערב נוחות?

כפי שהצלחתן להבין עד כה, נעלי עקב הן לא תמיד נחשבות לנעליים הכי נוחות שיש בשוק עבור נשים. חשוב להתאים נעלי נשים נוחות לערב על מנת שתוכלו להנות מהערב באופן הטוב ביותר, ללא כל דאגה מהכאבים שנוצרים לכן עקב נעליים שלא נוחות לכן.
כדאי מאוד לשמור על גב שלכן, נעילת נעליים לא נוחות בהחלט יכולה להשפיע על היווצרות כאבי גב ובעיות הליכה בהמשך. 

למה כדאי לכן לקנות נעלי ערב כסופות?

נעלי ערב כסופות

אם אתן מחפשות נעלי עקב או נעלי ערב שיראו יפה מאוד עם כל פריט לבוש אותו תבחרו לשים, תדעו שישנם מספר צבעים שנחשבים כאולטימטיביים.
נעלי ערב כסופות בהחלט נמנות בין אותו צבעים קלאסיים שיכולים להתאים ללא מעט פרטי לבוש.
תוכלו לבחור לנעול נעלי ערב כסופות מט או נעלי ערב כסופות בוהקות. הבטחה שלנו, הן ללא ספק יעשו את כל הרושם אותו אתן רוצות לעשות. 

נעליים לנשים אונליין -
קטלוג קיץ 23