פלייפוט מציגה נעלי הסידרה הירוקה

פלייפוט השיקה קולקציה טבעונית אשר עשויה מחומרים מאוד מתקדמים ללא רכיבים שהגיעו מן החי. קו החשיבה הטבעוני מתאפיין בעיצוב חדשני ומקורי ובצבעוניות מגוונת. הקולקציה הזו קיימת במגוון רחב של נעליים קלאסיות או נעליים נוסטלגיות. העיצוב הוא מסוגנן והוא מתאים לכל אישה ואישה. אז פלייפוט מציגה נעלי הסידרה הירוקה ואנחנו איתה.

שתפו:

מה הסידרה הירוקה כוללת?

הסידרה הירוקה כוללת בתוכה גם נעליים יומיומיות וגם נעליים שנועדו ליציאה בערב יחד עם כל מיני אבזמים ורצועות מעור. בין היתר תוכלו למצוא גם נעליים שטוחות במגוון רחב של עיצובים וגוונים כאלה ואחרים אשר יתאימו לכם לכל בגד. כמו כן, הסידרה הירוקה כוללת בתוכה גם נעלי עקב טבעוניות עם עקב קטן שיעניק לכם מראה נשי ואלגנטי בדיוק כמו נעלי עקב רגילים עם עקבים גבוהים. אם אתן נשים שלא אוהבות להיראות כל הזמן אותו הדבר, אתן תוכלו למצוא בקולקציה הנ"ל את נעלי העקב הקלאסיות בכל מיני צבעים ומרקמים. תוכלו למצוא גם נעלי עקב בסגנון נוסטלגי, רומנטי ואלגנטי בעיצוב מיוחד ושונה לחלוטין. 

הסידרה הירוקה

מה הופך את הנעליים לנעלים טבעוניות?

במפעלים שמייצרים נעליים טבעוניות משתמשים בפסולת ממוחזרת ובמי התעשייה. אותם מפעלים דואגים לאסוף את הפסולת ולמחזר בצורה מרבית את השאריות של הנייר, פלסטיק, מכלי זכוכית למיניהם, חומרי אריזה של שלל חומרי הגלם, הכלי והמכלים בהם משתמשים במהלך הייצור. כמו כן, במפעלים הללו ממחזרים אפילו את קופסאות הנעליים, רפידות הנעליים  – שאיתן יוצרים מזרונים וחומרי מילוי. בסופו של דבר, נעליים טבעוניות עושות רק חסד לאיכות הסביבה, מכיוון שאם הרפידות למשל לא היו ממוחזרות, הן היו מתכלות רק עוד שנים רבות.

האם קיימים נעלי עקב טבעוניות?

בוודאי שקיימים. כמו שכבר צוין, הקולקציה של פלייפוט הסידרה הירוקה כוללת בתוכה המון סוגים של נעליים וגם נעלי עקב טבעוניות הן חלק מהרשימה של הקולקציה המדהימה הזו. כמו כן, נעלי עקב טבעוניות אפילו נחשבות לפעמים ליותר נוחות מנעלי עקב רגילים שכולנו כבר מכירות.

מה המאפיינים של נעלי נוחות טבעוניות?

נעלי נוחות טבעוניות מאופיינות בכמה וכמה דברים:

  1. זיכרון הצורה: הנעל הטבעונית עשויה מטקסטיל וזו הסיבה שהיא לא מתעוותת. נוסף על כך, היא גם לא נמרחת, לא נשברת, לא מתקמטת והיא אפילו לא מראה סימנים של טביעות כף הרגל מהשימוש החוזר. הטקסטיל הזה מקבל את הצורה של כף הרגל בדריכה ולאחר הוצאת הרגל מהנעל הוא חוזר למצבו המקורי.
  2. רכות הגפה: הטקסטיל הוא חומר מאוד רך ולכן אם הוא מתקפל או נלחץ לא נגרם לו כל נזק או פגיעה. כמו כן, החומר הזה שומר על טמפרטורה קבוצה של כף הרגל.
  3. משקל: המשקל של החומר הוא כשליש מהמשקל של העור וזה מה שעושה את כל ההבדל במשקל של נעלי נוחות טבעוניות.
  4. החלק הפנימי של הנעל: בתוך הנעל יש ציפוי אשר בא עם המגע של הרגל. הציפוי הזה מאפשר יצירה של שכבה המדמה קצף. השכבה הזו משמשת בתור הבטנה של הנעל והיא הופכת את המגע של הנעל לרך יותר, קריר ועדין. השכבה הזו סופגת את כל הלחות וזו הסיבה שהרגל נשארת יבשה, מוגנת ובטוחה.
  5. מבנה הסוליה: בחלק אשר מחבר בין הסוליה לעקב יש ריפוד ייעודי. בריפוד הזה יש כל מיני נקודות מיוחדות אשר מתאימות לנקודות המובנות של הרגל, ממש כמו נקודות הרפלקסולוגיה. אותן נקודות נועדו על מנת לשפר לכם את תחושת הנוחות בנעל.

נעליים לנשים אונליין -
קטלוג קיץ 23