הטרנדים הכי חמים לקראת הקיץ בנעלי עקב

כאשר אתן יוצאות החוצה, אתן וודאי תוהות לעצמכן מידי פעם, איך אנשים תופסים אתכן ברושם ראשוני? איך הסביבה שלכן מקבלת אתכן. וודאי לא פעם נתקלתן בדילמת בחירת הבגדים. עם זאת, לאחר שבחרתן את האאוטפיט שהכי מתאים לכן, זה לא יהיה שלם אם לא תבחרו את הנעליים המתאימות לו שיוכלו לתת את הטאצ' הסופי להופעה שלכן. הרי לא סתם אומרים וחוזרים על המשפט: "את הכי יפה כשנוח לך". למשפט יש חשיבות רבה ובעיקר כשמדובר בנעליים. אז מהם הטרנדים הכי חמים לקראת הקיץ בנעלי עקב? על אילו נעליים לא תוכלו לוותר הקיץ? כל זאת ועוד, תמשיכו לקרוא.

שתפו:

נעלי עקב גבוהות – מה היה בעבר לעומת היום?

כל עשור אנחנו רואים מה היה לנו בעבר ומה טומן לנו העתיד מבחינת האופנה. כשמסתכלים במבט לאחור על כל אחד מהעשורים, ניתן לראות שכל עשור מתאפיין בסטייל שלו. אבל עם כל הייחודיות, ישנם אלמנטים שחוזרים על עצמם במהלך כל עשור.
אבל אנחנו נתמקד בפריט הלבוש שחובה בכל הופעה שתבחרו, והם – הנעליים. מאז ומתמיד נעלי עקב עשו את עבודתן, הראו את נוכחותה של האישה. ואפילו שבמקור נעלי עקב  נועדו לשימושם של המין הגברי, כדי להראות כוח, מעמד חברתי וכלכלי.
בעצם מה שאנחנו רוצים לומר פה, שבפריט זה של נעלי עקב הוא קלאסי שאינו משתנה כלל עם כל השנים. ישנם סוגים שונים של עקבים גבוהים, צבעים במבחר רב, מידות וכל מה שרק צריך כדי שהנעליים יתמכו בכן במהלך האירוע או יום העבודה, יעניקו לכן את התחושה הנינוחה והטובה של יופי וטוהר. הרי אין ספק שמי שנועלת נעלי עקב נמצאת במרכז העניינים. 

נעלי עקב גבוהות

מהן נעלי עקב טבעוניות?

חשבתן פעם על תעשיית הנעליים בעולם?
תמיד אומרים שנעלי עור הן הכי טובות ואיכותיות, כי הן נשמרות לאורך זמן רב של שנים, יפות, מתאימות לכל פריט לבוש שתרצו ועוד שלל סיבות שונות. אבל האם ידעתם שנעלי עור מיוצרים מעורות של חיות?
היום המודעות לכך עלתה באופן משמעותי.
|עם עליית המודעות, גם תעשיית הנעליים התפתחה והתקדמה לייצור נעליים טבעוניות. ואין סוג נעל שלא תוכלו למצוא שיהיו טבעוניות שאינן עשויות מבעלי חיים. ביניהם תוכלו למצוא נעלי עקב טבעוניות, נעלי סירה, נעלי בובה נעלי עקב נשים, נעליים אלגנטיות לנשים, ואפילו נעלי ספורט. מופתעות?
אנחנו כבר לא. לא תאמינו עד כמה השינוי הזה משמעותי. לא רק מבחינת הייצור, אלא גם מבחינת הקלילות והנוחות שאותן נעלי עקב טבעוניות יכולות להעניק לכן. אז למה אתן מחכות? לכו לראות ולקנות זוג של נעלי עקב נוחות לאירוע או רק נעלי עקב לנשים שיוכלו לשמש אתכן כל הקיץ. 

נעליים גבוהות לנשים – האם אתן צריכות להתפשר על הנוחות?

מעוניינות ללכת עם נעלי עקב נוחות לאירוע?
או אולי עם נעליים גבוהות לנשים?
תדעו לכן שכיום, אין כל צורך להתייסר ולהתמסר לחוסר הנוחות של הנעליים. יש נעלי עקב נוחות לאירוע שבהחלט יוכלו להתאים ללבוש שלכן ללא כל מאמץ או כאב מיותרים. מופתעות?
לא מאמינות שדבר כזה קיים? אתן לא מדמיינות!
אמנם באירופה נשים התרגלו ללכת על נעלי עקב ורק איתן, אבל בישראל הנשים רוצות להנות מכלל העולמות והנוחות. לכן יש להתאים את הנעליים בהתאם לצרכים שלכן. ישנן הרבה חברות שונות שמייבאות נעליים גבוהות לנשים שתוכלו להתרשם מהן.
העיקר הוא לא למהר במעמד הבחירה, לנסות דגמים שונים וסוגים שונים של נעליים. 

נעלי עקב נוחות לאירוע – האם צריך לוותר על הנוחות בשביל נעלי עקב יפות?
אם פעם היו אומרים לכן שאתן צריכות לסבול ולהכיל את הכאב והחוסר נוחות על מנת להיות יפות. היום כבר אין כל צורך להתייסר כך. כיום בגלל ההיצע הכה גדול שיש בנעליים, יש שפע דגמים, חברות, סוגים וחומרים שמהם מייצרים נעלי עקב נשים, נעלי עקב גבוהות, נעלים אלגנטיות לנשים ועוד סוגים רבים, אין כל צורך לחשוש שתצטרכו להתפשר על הנוחות שלכן.

נעליים לנשים אונליין -
קטלוג קיץ 23